Home / Wydarzenia / Oriflame wyruszyło w Polskę z mobilną strefą piękna

Oriflame wyruszyło w Polskę z mobilną strefą piękna

Marka zawita łącznie do 12 miast, a zwieńczeniem trasy będzie muzyczne wydarzenie w Warszawie!

Oriflame od zawsze stawia na bliskość i bezpośredni kontakt ze swoim konsumentem, dlatego marka w czerwcu 2025 r. wystartowała z ogólnopolskim roadshow, którego centralnym punktem jest spektakularna ciężarówka beauty – jedyny taki pojazd w Europie Środkowo-Wschodniej. Wielkogabarytowy truck Oriflame to mobilne centrum piękna -połączenie showroomu produktów do makijażu, pielęgnacji i zapachów na każdy nastrój z możliwością rejestracji do klubu Oriflame.

Reach your happy place, czyli well-being po Twojemu

Roadshow Oriflame odbywa się pod hasłem „Reach your happy place”. Jest to platforma komunikacyjna marki, w ramach której Oriflame chce być jeszcze bliżej swojej społeczności, podejmować z nią dialog i pomagać w odnalezieniu dobrostanu. “Marka o Tobie, obok Ciebie i dla Ciebie” – poprzez ogólnopolskie roadshow Oriflame zaprasza każdego, by stał się częścią tej podróży – podróży w kierunku szczęścia, ale na własnych zasadach, po swojemu.
Trasa i jej lokalizacje zostały wybrane w oparciu o głosy społeczności przy zaangażowaniu także Partnerów Biznesowych Oriflame, co tylko potwierdza, że marka od lat wsłuchuje się w ich głos i jest to źródłem sukcesu marki. 12 kolejnych miast, które odwiedzi truck, ma na celu podkreślić znaczenie szerokiej i zaangażowanej społeczności, budować z nimi trwałe relacje, ale również przybliżyć idee Oriflame i autentyczne doświadczenia z marką nowym konsumentom. Ostatnią lokalizacją na trasie będzie Warszawa, gdzie na zakończenie wakacji Oriflame zaplanowało wyjątkowe wydarzenie ze wspaniałymi polskimi gwiazdami.

Jakie aktywności znalazły się w mobilnej strefie piękna podczas roadshow

Odwiedzający strefę Oriflame mogą wykonać makijaż pod okiem ekspertów, zapoznać się z nowymi produktami marki, w tym z suplementami linii Wellosophy, zrobić zdjęcie uwieczniając świat w instaspocie “przez różowe okulary”, a także otrzymać festiwalowe gadżety i upominki od marki. Oriflame przygotowało także inną wyjątkową aktywację na strefie – immersyjne lustro, które zadaje odwiedzającym inspirujące pytania, nawiązujące do dobrostanu, poszukiwania swojego szczęśliwego miejsca, przy jednoczesnym uwzględnieniu kluczowych dla marki wartości.
Przestrzeń trucka została zaprojektowana z myślą o dobrym samopoczuciu uczestników -wygodne siedziska, pastelowa kolorystyka, a także przyjazna przestrzeń do rozmów w gronie społeczności Oriflame z ekspertami marki. To wszystko po to, by przybliżyć odwiedzającym szeroką gamę produktów, ale również pokazać im, jak może wyglądać własne „szczęśliwe miejsce”. Jednym z wyróżników całej przestrzeni strefy jest też spektakularny dach ciężarówki, na którym obecnie znajduje się strefa chillu z leżakami i parasolami. To doskonały punkt
widokowy wraz z wyjątkowym instaspotem w formie gigantycznej puderniczki. Dla tych, którzy na zakup kosmetyków zdecydują się od razu, dostępny jest sklep na miejscu z wybranymi produktami. Dodatkowo każdy uczestnik ma możliwość zapisać się do klubu Oriflame, który umożliwia korzystanie z dedykowanych promocji na zakupy w sklepie internetowym www.oriflame.pl.

Odświeżenie wizerunku marki: Jessica Mercedes i działania poza schematem

Oriflame konsekwentnie pracuje nad odświeżeniem wizerunku marki i systematycznym poszerzaniem swojej grupy odbiorców. Współpraca z ambasadorką marki – Jessicą Mercedes, była początkiem tej transformacji, a aktualne roadshow po Polsce to kolejny krok w budowaniu nowoczesnej, angażującej i przede wszystkim bliskiej komunikacji z Klientem w oparciu o hasło “Reach your happy place”. Relacje z ogólnopolskiej trasy prowadzi Gabriela Śmierzyńska – beauty korespondentka Oriflame i influencerka, która na bieżąco dokumentuje przebieg wydarzenia w socialmediach.
Co dalej marka ma w planach? Oriflame zapowiada, że to dopiero początek ekscytujących wydarzeń – o kolejnych usłyszymy już wkrótce, a poniżej daty i lokalizacje zaplanowane w harmonogramie trasy:


O Oriflame
Oriflame to firma o światowej renomie w branży beauty i wellness, która od 1967 roku wspiera ludzi na całym świecie poprzez swoje bogate portfolio wysokiej jakości, innowacyjnych i zrównoważonych produktów kosmetycznych i wellness. Marka działa w ponad 60 krajach. Zaangażowana w etyczne praktyki biznesowe i troskę o środowisko, Oriflame z dumą pielęgnuje swoje szwedzkie dziedzictwo oraz podejście skoncentrowane na ludziach. Firma działa w oparciu o nowoczesny model sprzedaży społecznościowej, umożliwiając ponad 3
milionom Przedsiębiorców w branży beauty i Klubowiczom na całym świecie rozwijanie działalności w modelu mikroprzedsiębiorczości „Plug and Play”.
Portfolio Oriflame obejmuje produkty do pielęgnacji skóry, kosmetyki kolorowe, zapachy, produkty do higieny osobistej oraz suplementy diety – wszystkie tworzone z najwyższą starannością, zgodnie z filozofią „Skuteczne, Bezpieczne i Odpowiedzialne”. Kierując się wartościami takimi jak Współpraca, Duch i Pasja, Oriflame nieustannie wywiera pozytywny wpływ na społeczności na całym świecie, a od pięciu lat jest wyróżniane tytułem Europejskiego Lidera Klimatycznego przez Financial Times i Statista.

źródło materiały prasowe

Lato, muzyka, Oriflame – 28 sierpnia w Warszawie

Tagi:
Zainspiruj się!
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.